P R Z E R W A

Kochani... wybaczcie, że nie piszę blogów i nie odzywam się do Was. Mam zakaz lekarza okulisty. Nawaliły mi dość poważnie oczy. Nagle. Za bardzo się chyba zaangażowałam w pisanie i nadwyrężyłam je. By uniknąć operacji, muszę się stosować do zaleceń i oszczędzać je na maksa. Nie będę wchodzić w szczegóły, chcę tylko powiedzieć, że b l o g i zostają i czekają (tak jak i ja) na odpowiedni moment, by kontynuować ich pisanie. 

Rokowania są takie, że do marca muszę dać sobie spokój z komputerem. Mam tylko jednorazowe pozwolenie, by Was o tym poinformować. To tyle. Zapewniam, że jak tylko dostanę zgodę, wrócę do pisania. Dziękuję Wam za zainteresowanie i troskę. Na ewentualne komentarze już nie odpowiem, nie będę mogła. Zgłoszę się jak najszybciej. OK? 

Pozdrawiam Was bardzo, bardzo serdecznie...  

18 komentarzy:

  1. Oczy są bardzo ważne, wylecz się kochana, bo tęsknimy za Tobą. Trzymam kciuki za szybki powrót do pełnego zdrowia <3 Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, kochana, spokojnie zadbaj o oczy, bo nie ma zapasowych, a blogi poczekają.
    Dzięki za info, bo już miałam pytać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam chociaż cierpliwość nie jest moją mocną stroną. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowie najważniejsze, zadbaj o oczy a my poczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to poczekamy spokojnie. Oby przerwa pomogła i oczy się wykurowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie wypadałoby zrobić laserową korekcję oczu, jednak niestety nie mogę tego zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej zrozumiałe, zdrowie ponad wszystko! Dużo zdrówka i czekamy na powrót ♥

    OdpowiedzUsuń

  8. Rozumiem Cię doskonale bo sama mam problemy z oczami....I muszę o nie dbać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog poczeka, my też. Najważniejsze zdrowie. Oczy są bardzo ważne o zadbaj kochana o nie jak najlepiej i o siebie przede wszystkim. Do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Światło od komputera czy komórki potrafi być naprawdę szkodliwe dla oczu i nie tylko. Mojej najstarszej córci lekarka też nagadała ostatnio jak poszłyśmy do niej z bólami głowy. Mam nadzieję, że coś do młodej dotarło, bo zawsze najmądrzejsza a jak boli to do mamy leci. A tak to pyskuje i mówi, że wymyślam żeby ją ograniczyć. Może lekarki posłucha. Trzymaj się a my cierpliwie czekamy aż wrócisz. Dużo zdrowia.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzec się skończył. Jak tam zdrowie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzec się skończył. Jak tam zdrowie? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprawdź ofertę https://rozwiazemy.pl/ !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tam Twoje oczy, czy jest poprawa?

    OdpowiedzUsuń
  15. Może mogłabyś dać chociaż jakiś znak, co tam u Ciebie? Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj jak Twoje oczy? Czy jest poprawa? Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochani! Bardzo serdecznie dziękuję Wam za pamięć i cierpliwość. To bezcenne dla mnie. Wzruszona daję znać, żem zwarta i gotowa do pisania. Może nie z taką częstotliwością jak dawniej, muszę jednak o siebie dbać, ale jestem i będę w blogosferze.
    Pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie...

    OdpowiedzUsuń